VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
NEPŘEBRÁTÍ ZBOŽÍ
1.Objednávka, která je závazně objednaná, zákon stanoví, že objednávku musíte přebrat pokud ji nepřeberete, budeme Vás moci sankciovat dle našich obchodních podmínek smluvní pokutou 1000czk.
V případě, že se tak nestane, bude Vás kontaktovat právnická firma se kterou pracujeme při vymáhání pohledávek a nedodržení obchodních podmínek.
6. Naše společnost má právo jednostranně měnit VOP zejména z důvodů změny obchodní politiky, změny vývoje/situace na trhu nebo změny obecně závazných právních předpisů. Změnu a její účinnost oznámí naše společnost klientům zveřejněním ve svých obchodních prostorách a na své internetové stránce. Za vyjádření souhlasu se změnou VOP se považuje zejména konkludentní projev vůle klienta spočívající ve provedení faktických nebo právních úkonů, kterými pokračuje v obchodním vztahu s naší společností. Závazkové vztahy vzniklé před účinností změny VOP se řídí až do jejich ukončení zněním VOP platným v době uzavření závazkového vztahu.
7. Všechny vztahy mezi naší společností a klientem, které nejsou těmito VOP upraveny, se řídí příslušnými ustanoveními zák. čj. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník.
8. Zaměstnanci naší společnosti nejsou oprávněni sjednávat vedlejší dohody ústně nebo poskytovat ústní potvrzení nad rámec těchto VOP nebo písemných smluv.II.
OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ
1. Zbožím se rozumí výrobky, které jsou zveřejněny na internetové stránce, nebo v našem e-katalogu, nebo zboží, které bylo zajištěno pro klienta na základě jeho zvláštního písemného, faxového nebo e-mailového požadavku a které se nemusí nacházet v seznamu nabízeného zboží na internetové stránce nebo v katalogu naší společnosti.
2. Naše společnost na základě požadavku klienta poskytne informační nabídku ústní resp. písemnou formou (elektronicky) s definováním podmínek poskytnutí služby/dodání zboží (výběr zboží, množství, cena, termín dodání, platební podmínky), přičemž tato nabídka není pro naši společnost závazná, ale slouží pouze k informování klienta o návrhu řešení jeho požadavku ( dále jen „informační nabídka“). Klient se na základě informační nabídky naší společnosti rozhodne, zda provede závaznou objednávku v souladu s bodem 3 tohoto článku.
3. Objednávka může být naší společnosti zaslána poštou na adresu společnosti zapsanou v obchodním rejstříku, podaná telefonicky nebo faxem na telefonní číslo uvedené na internetové stránce, provedená osobně ve vztahu k našemu zaměstnanci, provedená prostřednictvím katalogu dílů na internetové stránce naší společnosti, případně zaslaná -mailem na elektronickou adresu naší společnosti uvedenou na internetové stránce. Všechny přijaté objednávky, a to v jakékoli formě (zejména osobně, telefonicky, faxem, elektronickou zprávou, prostřednictvím katalogu dílů nebo písemně formou poštovní přepravy) jsou považovány za závazné a zároveň jsou považovány za návrh smlouvy uzavírané na dálku. Klient provedením své objednávky potvrzuje, že souhlasí s těmito Obchodními podmínkami. Klient uvede v objednávce tyto údaje: a) svou identifikaci, tzn. obchodní jméno nebo jméno a příjmení, sídlo/bydliště, IČO, DIČ/DIČ, kontakt (zejména telefon, fax nebo e-mailovou adresu), b) identifikaci (popis) a množství objednávaného zboží, c) adresu místa dodání zboží (pokud nebude tento údaj uveden, má se za to, že zboží bude dodáno na adrese sídla společnosti ),d) jméno a příjmení kontaktní osoby oprávněné k převzetí dodávaného zboží (nebude-li tento údaj uveden, má se za to, že k převzetí dodávaného zboží je oprávněný klient, popřípadě jakýkoli jeho zaměstnanec, který se prokáže hodnověrným dokladem, a to především občanským průkazem).
4. Pokud nebude objednávka obsahovat náležitosti dle předchozího bodu, naše společnost se pokusí kontaktovat klienta a zajistit tak odstranění nedostatků objednávky a její případné upřesnění a/nebo doplnění. Okamžikem doručení všech uvedených údajů naší společnosti se objednávka považuje za úplnou.
5. Naše společnost má právo odmítnout přijetí objednávky, a to ve lhůtě do 20 pracovních dnů po jejím přijetí, o čemž je povinna neprodleně informovat klienta.III.
KUPNÍ CENA ZBOŽÍ
1. Kupní cena zboží / služby bude určena: a) dle aktuální cenové nabídky naší společnosti uvedené v informační nabídce zaslané naší společností klientovi na základě jeho požadavku. Cenová nabídka je platná maximálně během lhůty 24 hodin od jejího odeslání klientovi, pokud naše společnost neuvede přímo v cenové nabídce, případně během uvedené lhůty 24 hodin, výslovně jinak. b) dle aktuální cenové nabídky přístupné registrovaným uživatelům v katalogu dílů na naší internetové stránce.
2. Naše společnost si vyhrazuje právo zvýšit cenu zboží/služby oproti cenám dle bodu 1 tohoto článku v případě prokazatelných zvýšení cen od svých dodavatelů. V případě změny ceny zboží/služby je naše společnost povinna klienta dodatečně o této skutečnosti vhodným způsobem informovat a zjistit, zda na objednávce trvá i v případě zvýšené ceny. UZAVŘENÍ SMLOUVY1. Přijetím úplné objednávky klienta naší společností podle čl. II. těchto VOP dochází k návrhu na uzavření smlouvy ve smyslu § 43a a násl. Občanského zákoníku.2. K uzavření smlouvy dochází okamžikem doručení akceptace objednávky naší společností klientovi, a to v jakékoli formě (zejména osobně, telefonicky, faxem, elektronickou zprávou, prostřednictvím katalogu dílů nebo písemně formou poštovní přepravy).
3. V případě pochyb se má za to, že obsah smlouvy odpovídá potvrzené objednávce. SPLATNOST KUPNÍ CENY A PLATEBNÍ PODMÍNKY1. Klient je povinen uhradit kupní cenu za dodané zboží / poskytnutou službu bezhotovostním převodem na účet naší společnosti uvedený na daňovém dokladu nebo v hotovosti při převzetí zboží.2. V případě bezhotovostního převodu se kupní cena považuje za uhrazenou okamžikem připsání příslušné částky ve prospěch účtu naší společnosti, uvedeného na daňovém dokladu. Dokladem o platbě v hotovosti se rozumí doklad z registrační pokladny vystavený klientovi.3. Kupní cena za zboží, které naše společnost na základě objednávky klienta dodá, je splatná do data uvedeného na daňovém dokladu, který společnost klientovi vystaví, není-li níže uvedeno jinak.
4. Klient je povinen uhradit všechny závazky vůči naší společnosti podle pravidel stanovených v těchto VOP, pokud nemá se společností písemně dohodnuté individuální platební podmínky. V případě, že klient překročí stanovenou dobu splatnosti a ocitne se v prodlení se zaplacením kupní ceny / ceny za poskytnutí služby nebo její části, je povinen zaplatit vedle zákonných úroků z prodlení také smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení.
5. V případě klienta, který je v prodlení s platbou dohodnuté ceny za zboží/službu, je naše společnost oprávněna od smlouvy odstoupit. Odstoupení od smlouvy musí mít písemnou formu a je účinné okamžikem doručení klientovi. Za doručení se považuje rovněž okamžik převzetí faxové zprávy nebo elektronické pošty na technickém zařízení klienta. V takovém případě jsou strany povinny navzájem si vrátit vše, co podle této smlouvy získaly, jinak dochází k bezdůvodnému obohacení. Vrácení zboží namísto úhrady je možné pouze na výzvu naší společnosti, případně po dohodě s ní a koná se na vlastní náklady a nebezpečí klienta.
6. Společnost si vyhrazuje právo dodat zboží až po úplném zaplacení kupní ceny, tzn. po připsání celé částky kupní ceny na účet naší společnosti.
7. Pokud společnost objednané zboží nemůže dodat a pokud se s klientem nedohodli na náhradním plnění resp. o náhradním termínu dodání, je naše společnost povinna vrátit již zaplacenou kupní cenu klientovi do 7 dnů od uplynutí lhůty pro dodání zboží. Vrácením zaplacené kupní ceny zanikají jakékoli další nároky klienta vůči naší společnosti.
8. Společnost si vyhrazuje právo na zpětné doúčtování a vrácení zboží zákazníkovi, pokud zboží bylo montováno, nebo znehodnoceno neoprávněným zacházením.VI.
PODMÍNKY DODÁNÍ ZBOŽÍ
1. Společnost na základě výslovné žádosti klienta uvedené v objednávce zajistí dodání zboží na dohodnutou adresu; nedohodnou-li se smluvní strany jinak, nese náklady spojené s dodáním zboží na adresu určenou klientem v celém rozsahu klient.
2. Není-li mezi společností a klientem dohodnuto jinak, zavazuje se naše společnost dodat objednané zboží nejpozději do 30 pracovních dnů (mimo SO, NE, svátků) od uzavření smlouvy dle čl. 2.2. IV bod 2 VOP.
3. Spolu s dodaným zbožím společnost předá klientovi dodací list, ve kterém bude uvedena identifikace dodaného zboží a jeho množství. Klient je povinen po zkontrolování dodaného zboží na dodací list čitelně uvést příjmení přebírajícího, čj. občanského průkazu, případně název společnosti v písemné nebo tištěné podobě, tento podepsat a potvrdit tak převzetí zboží. Podpisem dodacího listu klient potvrzuje, že zboží bylo převzato neporušené a nepoškozené.
4. Nebezpečí vzniku škody na zboží, odpovědnost za zhoršení, náhodné poškození či ztrátu zboží přechází na klienta okamžikem převzetí dodaného zboží klientem (resp. jím pověřenou osobou). Nebezpečí škody na zboží přechází na klienta také v okamžiku, kdy se klient dostane do prodlení s převzetím zboží. V případě prodlení klientao s převzetím zboží, přechází nebezpečí škody a náhodné zkázy na klienta.
5. Klient je v prodlení s převzetím zboží v případě, že nepřevezme zboží řádně a včas. V případě prodlení klienta s převzetím zboží je společnost oprávněna: a) odstoupit od smlouvy, b) účtovat náklady na uskladnění zboží, c) účtovat přepravní náklady za opětovné dodání zboží, d) účtovat náklady na ekologickou likvidaci zboží, e) požadovat zmluvnou pokutu ve výši 0,1 % z ceny neodebraného zboží denně za každý den prodlení, a to dle svého uvážení a v jakékoli kombinaci.
6. Klient nabývá vlastnické právo ke zboží až úplným zaplacením kupní ceny zboží dle daňového dokladu vystaveného naší společností. Dojde-li k dalšímu prodeji zboží ze strany klienta dříve než uhradí celou kupní cenu společnosti, je klient povinen uhradit kupní cenu zboží z ceny inkasované při následném prodeji.
7. Pokud společnost poskytne klientovi vzorky zboží, tyto zůstávají vlastnictvím naší společnosti a klient není oprávněn zpřístupnit je třetí osobě.8. Zboží označené jako nevratné a zboží v nákupní hodnotě do 2,00 Kč bez DPH nelze vrátit.VII.
REKLAMACE (REKLAMAČNÍ ŘÁD) A ZÁRUČNÍ LHŮTA
1. Klient je povinen při převzetí zboží zkontrolovat jeho množství a prohlédnout si kvalitu zboží. Nesprávné množství zboží, nesprávný druh zboží a zjevné vady nebo poškození zboží při dodávce je klient povinen reklamovat písemně případně osobně v naší společnosti ihned.
2. Na dodávané zboží je klientovi poskytnuta záruční lhůta určená dle dohody stran nebo určena jednostranně naší společností, pokud délku záruční lhůty v konkrétním případě určuje obecně závazný právní předpis, bude záruční lhůta poskytnuta minimálně v takovém rozsahu.
3. Pro případné vady zboží je klient povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po jejich zjištění, a to písemnou formou na adrese sídla společnosti, nejpozději však do uplynutí záruční doby; klient je povinen při reklamaci zboží použít (vyplnit) reklamační protokol, který je přístupný v obchodních prostorách společnosti a na internetové stránce (dále jen „reklamační protokol“). Klient je povinen s dodaným zbožím nakládat v souladu s účelem jeho použití a podle poskytnutého návodu k jeho použití, přičemž při realizaci montáže zboží je povinen postupovat přísně v souladu s návodem a požadavky na montáž. V případě porušení některé z uvedených povinností společnost neodpovídá za takto vzniklé vady zboží, a to ani v případě, že se jejich výskyt projeví v záruční době.
4. Společnost požaduje u všech druhů zboží, aby montáž zboží a jeho následný servis prováděl výlučně vyškolený personál odborného servisu as doporučeným servisním vybavením, přičemž se řídí postupy stanovenými výrobcem automobilu. V případě, že takový požadavek nebude ze strany klienta splněn, naše společnost neodpovídá za vady zboží, a to ani v případě, že se jejich výskyt projeví v záruční době
5. Společnost nenese žádnou odpovědnost za vlastnosti zboží ani v případě, že klient provede na zboží jakýkoli neoprávněný zásah nebo jeho úpravu.
6. Za vadu zboží se nepovažuje jeho běžné opotřebování nebo přirozená ztráta původních vlastností. Naše společnost neodpovídá za vady způsobené nevhodným používáním, neodbornou montáží a servisními zásahy, zanedbáním údržby, živelnými vlivy, úmyslným poškozením zboží.
7. K reklamovanému zboží je klient vždy povinen přiložit vyplněný reklamační protokol, čitelný originál nebo kopii dokladu o koupi zboží – fakturu a v případě, jde-li o zboží podle bodu 6 tohoto článku VOP, také potvrzení o montáži konkrétního zboží v autorizovaném autoservisu spolu s vyjádřením autoservisu k reklamované vadě zboží. V případě, že uvedené dokumenty nebudou ze strany klienta při reklamaci předloženy, klient nemá nárok na reklamaci zboží a společnost nemá povinnost reklamaci přijmout. Naše společnost může reklamované zboží poslat k posouzení svému dodavateli, v tomto případě se reklamační doba prodlouží o dobu potřebnou k posouzení reklamace.
8. U použitých věcí společnost neodpovídá za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena. VIII.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 01.01.2016.
2. Všechny spory vyplývající z této smlouvy/VOP nebo s ní související, včetně mimosmluvních nároků budou rozhodnuty před Všeobecným Rozhodčím soudem ČR, Dunajská 8, 811 08 Bratislava, IČO: 37814681 s konečnou platností jedním rozhodcem ustanoveným rozhodčím soudem podle vnitřních předpisů rozhodčího soudu možností soudu ve smyslu ust. § 22a odst. 1 písm. 1 zákona č . 244/2002 Sb, tím že stranám byly VOP známy nebo k návrhu přiloženy.
3. Informace a dokumentaci poskytnuté naší společností klient není oprávněn rozmnožovat a/nebo jakýmkoli způsobem rozšiřovat nebo jinak zpřístupnit třetí osobě, bez souhlasu naší společnosti.
4. Pokud některá ustanovení těchto VOP nejsou zcela nebo zčásti účinná nebo platná nebo později ztratí účinnost nebo platnost, není tím dotčena účinnost a platnost ostatních ustanovení. Namísto neúčinných / neplatných ustanovení ak vyplnění mezer se použije úprava, která, pokud je to právně možné, se co nejvíce přibližuje smyslu a účelu těchto VOP.
5. Odesláním objednávky potvrzuje klient naší společnosti, že akceptuje VOP ve znění platném k momentu odeslání objednávky.
6. Klient odesláním objednávky uděluje naší společnosti souhlas ke zpracovávání jeho údajů uvedených v objednávce v informačním systému společnosti za účelem plnění smlouvy uzavírané dle VOP a za účelem nabízení služeb a produktů naší společností, zasílání informací o její činnosti, a to i elektronickými prostředky. Souhlas klient uděluje na dobu do jeho odvolání. Klient má právo udělený souhlas kdykoli odvolat zasláním písemného oznámení na e-mailovou adresu naší společnosti nebo na poštovní adresu naší společnosti.
© CarRepair 2016 | Created with by MWTemplates